8/23/2016

BLUSH PINK BOMBER


PIPO: We got beef // second hand TAKKI: Monki HAME: Bik Bok KENGÄT: Vans *

Mulle on syntynyt ensimmäistä kertaa elämässäni joku fiksaatio vaaleanpunaiseen väriin. Ei siis sillä, etteikö mulla olisi ollut yli viisi vuotta vaaleanpunainen / pinkki tukka päässäni. En ole ihan varma miksi juuri tuota vaaleanpunaista sävyä pitäisi kutsua, mutta joku viisaampi voi minua varmasti tästä asiasta valistaa. Haluaisin kuitenkin päivittää melkein kaiken vaatekaapistani löytyvän juuri tuohon väriin tällä hetkellä. Ehkä tyydyn nyt vaan tohon takkiin. Mun synnyttäjäni ja paras ystäväni, eli mami osti kuukausi sitten tämän kuvissa näkyvän takin Monkista ja mun oli ihan pakko matkia nyt äitiä. Äiti muutenkin aina pilkkaa mua siitä, että se on muka mun tyyli-idoli ja matkin sitä kaikessa. En myönnä mitään. 

Käytiin Monan kanssa maanantaina koulun jälkeen Suvilahdessa kuvaamassa nämä kuvat ja materiaalia myös Monan blogiin. Koulu on ihan parasta ja vielä parempaa on mun koulukaverit. Tosi kummallista miten sitä joidenkin ihmisten kanssa vain löytää heti yhteyden ja tulee hyvin juttuun välittömästi. 

Kuvat: Mona Bling 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi