8/01/2016

BÄNDIPAITOJEN PALUU


FLANU: Mun kuolleen pappapuolen vanha yöpaita 
* SLAYERIN PAITA: Emp.fi
SUKAT: Adidas 
KENGÄT: Adidas Superstar

Jos mä jotain vaatteita rakastan niin ne ovat bändipaitoja. Joskus teininä mulle oli tosi tärkeetä, että mun ulkonäöstä näkyi heti mitä musiikkia kuuntelen ja siksi mulla olikin käytännössä aina jonkun bändin paita päällä. Nahkatakit oli täynnä hihamerkkejä ja mustaa silmämeikkiä oli niin paljon, ettei jäänyt kyseenalaiseksi kellekkään olevani raskaamman musiikin mimmejä. Jossain vaiheessa bändipaidat alkoi jäämään enemmän kaapin pohjalle ja minustakin alkoi tulla huomattavasti normaalimman kansalaisen näköinen. Kuitenkin välillä mun päälle edelleenkin valikoituu joku bändipaita ja niissä tunnenkin oloni kotoisammaksi kuin missään muussa vaatteessa. En oo ite ikinä hiffannut sitä trendiä, että jengi käyttää jostain H&M:stä saatavaa kulttibändin logolla varustettua paitaa, eikä ole koskaan edes kuunnellut kyseistä bändiä, mutta kukapa minä olen ketään tuomitsemaan. Kuvassa näkyvää Slayerin paitaa ajattelin käyttää mekkona tai legginssien kanssa. Ehkä enemmän mekkona, koska housujen käyttäminen on aika turhaa. 

Kuvat: Areta Santos

* saatu bloginäkyvyyttä vastaan

4 kommenttia:

  1. Bändipaidat on tosi jees ja sopii yhdistettynä moneen vaatteeseen :)

    VastaaPoista
  2. Äääk luulin että toi flanellipaita saatu "bloginäkyvyyttä vastaan" :D lol

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi