8/16/2016

AIVAN TAVALLINEN KOULULAISEN ASU


HATTU: Brixton TAKKI: Monki PAITA: Monki HAME: Bik Bok SUKAT: Adidas KENGÄT: Vans

Mä alotin tosiaan eilen opiskelemaan crossmediatoimittajaksi, eli käytännössä opiskelemaan journalismia, kuvaamista, ääntä ja mediatekniikkaa. Tehdään tuolla koulussa aika paljon radiojuttuja ja kaikkea muuta mistä oon ihan järjettömän innoissani tällä hetkellä. Kahden ensimmäisen päivän jälkeen oon vakuuttunut siitä, että oon ihan täysin oikeassa paikassa täysin oikeiden ihmisten kanssa. Musta on tosi hassua miten mulle on hoettu ihan pienestä asti sitä miten mun pitäisi ryhtyä toimittajaksi ja oon aina vastustellut sitä jostain tuntemattomasta syystä. Ei ehkä olisi pitänyt pistää vastaan. 

Joskus vuoden alussa ollessani ihan järjettömän hukassa itseni ja elämäni kanssa oltiin baarissa vetämässä klassisia, tyylikkäitä ja erittäin puhtaita kännejä. Siinä jossain vaiheessa iltaa mun rakas toverini Iita kertoi mulle, että juttu on nyt tämä: "Ens vuonna sä Nelli et enää jumita samassa duunissa ja valita joka päivä siitä, ettet saa elämälläsi mitään aikaiseksi. Sä meet opiskelemaan toimittajaksi koska sä olisit siinä ihan hiton hyvä." Suunniteltiin loput illasta kaikkia siistejä ohjelmia ja hankkeita mitä yhdessä voitaisiin tulevaisuudessa tehdä ja tuottaa. Jutut meni aika korkealentoisiksi ja käytännössä vaan huudettiin koko baarille sitä miten oltiin keksitty vuosisadan loistavin idea. Olin aika varma siinä hetkessä, että se jää kuitenkin pelkäksi kännilupaukseksi, mutta jostain syystä tein keväällä juuri niin kuin Iita käski mun tehdä. Se oli kyllä tämän asian suhteen niin päättäväinen, ettei mulla ollut edes muuta vaihtoehtoa. Välillä mun ehkä vaan pitää luottaa parhaisiin ystäviini myös näissä elämän suurimmissa asioissa, sillä ne tuntee mut oikeesti pelottavan hyvin. Kaikki siis on ihan loistavasti täällä ruudun toisella puolella. 

Hei sieltä pohjalta voi oikeesti nousta. Aika siistiä.

4 kommenttia:

  1. ❤❤❤ ne ideatkaan ei jää toteuttamatta!!!

    VastaaPoista
  2. Opiskeletko kenties Laajasalon opistossa? Tuli nimittäin itse siellä muutama vuosi sitten käytyä saman niminen koulutus. :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi