7/26/2016

UUDET LEMPPARIT X2

Lemppari 1: Skidinä mun ehdottomat suosikit oli Adidaksen valkoiset Superstarit. Nyt oon ottanut ne taas elämääni mukaan ja ne sopii mun silmään jokaiseen asuun mitä vaan kaapistani keksin. Yksi elämän parhaista tunteista on kun uudet kengät laittaa jalkaan ensimmäistä kertaa. Sitä kävellessä vilkuilee kokoajan jalkoihinsa niiden kenkien hohtoa puhtaan valkoisena. Siis mä oikeesti rakastan noita kenkiä. Aika huolestuttavan paljon oikeestaan. Hyvin käytetty 90€.


Lemppari 2: Käytiin Hannan kanssa yhtenä päivänä tekemässä kierrosta Helsingin parhaimmissa Uffeissa ( Iso Roobertinkatu & Fredrikinkatu ) ja löysin sieltä ton skottiruutuisen hameen. Se tosin oli mua melkeen nilkkoihin asti, mutta ajattelin keksiväni siitä kuitenkin jotain. Leikkasin siitä lyhyemmän ja totesin, että helma purkautuu nyt uskomattomien diy- taitojeni takia kokonaan. Se on silti mun ehdoton lempihame tällä hetkellä. Pitäisi vaan saada aikaseksi ommella se reuna kunnolla, ettei mulla ole kohta jäljellä vaan kasa lankaa. Hyvin käytetty 2€.

Kuvat: Hanna Aaltonen

3 kommenttia:

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi