7/08/2016

PARHAAT HOUSUT ON EI HOUSUJA LAINKAAN

Toi valkoinen hame nousi heti sen ostamisen jälkeen mun tämän hetken suosikiksi. Olisin ostanut mustan, muttei sitä ollut jäljellä ja päätin kokeilla vaarallisesti valkoisen vaatteen ostamista aika hyvällä menestyksellä. Ihastuin tohon materiaaliin ja leikkaukseen niin paljon, että voisin jopa käydä sen mustan vielä ostamassa jossain vaiheessa. Käyn jostain syystä tosi harvoin Bik Bokissa, mutta ilmeisesti pitäisi alkaa käymään paljon useammin.  


LAKKI: Brixton TAKKI: Monki PAITA: Monki HAME: Bik Bok LAUKKU: Marimekko KENGÄT: Uff 

Jos joku on seurannut sitä mitä mulla on yleensä päällä on varmasti myös huomannut sen, etten käytä kunnollisia housuja juuri koskaan. Mä oon jotenkin aina inhonnut varsinkin farkkujen käyttämistä niiden epämukavuuden takia ja viimeksi kyseisiä housuja olenkin tainnut käyttää tammikuussa. Legginssit, hameet ja mekot on niin paljon mukavammat kuin housut ja siksi yleensä ne päätyvätkin päälleni. Haluaisin löytää jostain täydellisen malliset siniset farkut, mutta mun kahden vuoden etsinnästä huolimatta sellaisia ei ole vieläkään sattunut osumaan silmiin. Ehkä vielä jonain päivänä. Farkkujen ostaminen on jollain tapaa todella ahdistavaa touhua, eli pitäisi varmaan myös ensin päästä yli siitä kammosta mitä mulla on kyseistä aktiviteettia kohtaan. 

Ollaan asuttu mun kämppiksen Hannan kanssa nyt vähän yli kaksi vuotta yhdessä ja yhtä asiaa siinä mimmissä erityisesti ihmettelen edelleenkin. Sillä on tapana hengata himassa farkut jalassa ja se aiheuttaa mun sisällä vähän kuvotusta. Ajatuskin siitä, että olisin kotona edes housut jalassa tuntuu ihan järjettömältä. Sen kunniaksi, että ollaan asuttu nyt kaksi vuotta yhdessä mentiin piknikille meidän vanhan Kontulan kämpän lähellä olevaan metsään just näiden kuvien ottamisen jälkeen. Nää kuvat on otettu siis meidän sisäpihalla Kalliossa, enkä voisi olla onnellisempi siitä ettei tarvitse enää asua Kontulassa. Metsää on kyllä vähän ikävä. 

Ihanaa perjantaita tyypit!

14 kommenttia:

  1. En tiiä oonko skipannut jotenkin hyvin oleellisesti, mutta missä sä käyt nykyään töissä vai opiskeletko jotain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon edelleen töissä samassa vaatekaupassa missä oon nyt yli kaks vuotta ollut ja syksyllä alan taas opiskelee, lisää juttua siitä ehkä myöhemmin :-)

      Poista
  2. Ihanaa löytää muitakin housujen vihaajia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon vahvasti meitä olevan monia hahahh!

      Poista
  3. Monkin farkut on mukavia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä pitää jälleen käydä niitä testaamassa!

      Poista
    2. Monkin farkkuja minäkin olisin tullut ehdottomaan. Kimonot on mun lempimalli.

      Poista
  4. Mistä noita marimekon laukkuja saa vihreän värisinä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rehellisesti sanottuna en tiedä saako noita jostain ostettua, sillä mua vastaan ei oo kertaakaan tullut samanlaista laukkua. Saattaa tosin olla vaan että oon ihan sokea hahahah. Sain omani siis lahjaksi!

      Poista
    2. noita marimekon kangaskasseja saa yleensä marimekon liikkeistä jos ostokset ylittää jonkun tietyn rahasumman.

      Poista
  5. mäkin olen ehottomasti hameihmisiä. nyt oon kuitenki ihan viime aikoina ihastunu levee lahkeisempiin housuihin, joita (tällä hetkellä) löytyy monkin collarikankaisten culotteksien ja ite ommeltujen pystyraitapöksyjen muodossa. normi pillifarkkuja mun päällä näkee nykyään kyllä äärimmäisen harvoin.

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi