7/11/2016

KREISI ADIDAKSEN RETROTAKKI

Mulla on paha tapa tehdä vähän liian kalliita heräteostoksia kun sille päälle satun ja yksi niistä on ollut tämä Adidaksen takki. Ostin sen vuosi sitten kaapin pohjalle pölyyntymään ja nyt olen yrittänyt ottaa sitä käyttöön taas. Meikään iskee tosi vahvasti kaikki mahdolliset retrokuosit ja väriyhdistelmät, mutten niitä osaa käyttää omassa pukeutumisessani juuri lainkaan. Toi takki on kuitenkin jollain tasolla niin siisti, että oon valmis opettelemaan värien käyttämistä ihan vaan sen takia. Nää on juuri niitä vaatekappaleita jotka ovat omalla rumuudellaan jo aika makeita. 


PIPO: Beyond TAKKI: Adidas KENGÄT: Uff

Värikkäästi pukeutuminen on mulle ihan uskomattoman vaikeaa. En tiedä onko nää jäänteitä rakkaasta menneisyydestäni emotyttönä vai mitä, mutta ilman mustia vaatteita mulla on lähes aina todella epämukava olo. Tiedättekö sen tunteen kun kokeilette aamulla kotoa lähtiessänne jotain uutta yhdistelmää vaatteissa tai käytätte jotain vaatekappaletta mitä ette ole pitkään aikaan käyttäneet ja koko päivä menee sen takia pilalle? Mä ainakin tiedän. Tän takin kanssa on tosi monta kertaa tullut juuri se olo ja siksi se onkin jäänyt sinne kaapin pohjalle odottamaan sitä päivää kun kreisit väriyhdistelmät ei saa mua ahdistumaan. Viikko sitten päätin, että se päivä voisi nyt koittaa. 

Musta tuntuu, että oon pukeutumiseni suhteen ihan nössö nykyään. Toista se oli silloin yläasteella kun päätin olevani mahdollisimman siisti jos koululaukkunani on joku vanha muovikassi ja farkut pysyvät kasassa hakaneulojen avulla. Mä käytin kesälläkin nahkahousuja ja mun tukasta tuli valehtelematta varmaan puoli metriä pituutta lisää. Muistan käyttäneeni joskus sellaisia kiiltäviä hopeita legginssejä ihan vaan sen takia, että tiesin niiden olevan muiden mielestä ihan järjettömän rumat. Niin ne todella olikin. Ehkä pitäisi ottaa jotain siitä asenteesta takaisin itseeni. Ne pandoja muistuttavat silmämeikit jätän kyllä siihen aikakauteen. 

Kuvat: Areta Santos

7 kommenttia:

  1. Mistä toi takki on ostettu :) ? Makee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laminasta ostin viime kesänä! Kiitti!

      Poista
  2. kiva että oot alkanut taas bloggaamaan! oli jo ikävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On myös ollut tosi kiva palata takaisin kunnolla! Nyt on inspiraatiota tehdä blogia jälleen hahah.

      Poista
  3. olis kiva jos joskus tekisit postauksen, jossa olis kuvia sun nuoruudesta ja siitä, millanen sun tyyli oli silloin?:)

    VastaaPoista
  4. Musta toi takki on ihan huikee! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  5. Juu jotain throwback kuvia nuoruuden tyylikokeiluista olis aika huikee!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi