7/14/2016

HYVÄ ANORAKKI JA HUONO RYHTI


PIPO: Ponke's ANORAKKI: R-Collection

Tosta ensimmäisestä kuvasta varmaan huomaa sen, ettei balettitunneilla käyminen ollut mun juttuni lainkaan. Mun ryhti on niin järjettömän huono että vähän itseänikin nolottaa. Mä itseasiassa oikeesti kävin tanssikoulussa joskus skidinä snadisti pakotettuna ja olin ihan surkea. Siellä esityksessä muut tanssi kiltisti ja mä olin lavan reunalla tsekkailee missä mun Äiti ja Isi istuu. Oon muutenkin tosi kömpelö ja mun tasapainoaisti on ihan onneton. Pakko vielä todeta tässä itseäni haukkuessa mun käsivoimien olevan samaa tyyppiä kuin Tyrannosaurus Rexillä.

Näissä kuvissa istuttiin Aretan kanssa Kaisaniemen puiston ulkopuolella kuuntelemassa Black Sabbathin keikkaa. Kyseinen bändi on mun ehdottomia lempibändejä ja ainoa syy miksi skippasin itse keikalle menemisen oli oma rahatilanne ja se, että olen Ozzyn nähnyt livenä kolmesti. Eihän se ole mitenkään sama asia kuin itse Tony Iommin näkeminen, mutta lohduttaa jotenkin mua suuresti sen suhteen etten keikkaa nähnyt. Käytiin myös kuuntelemassa Queenin keikka samassa paikassa ulkopuolelta kuukausi sitten ja yllätyin suuresti miten hyvin Adam Lambert vetää. Se astui niin isoihin saappaisiin, että vähän silloin kun se julkaistiin Queenin uudeksi laulajaksi mua hirvitti. 

Kuvat: Areta Santos

Ps. Anorakkirakkautta! Oikeesti ehdottomasti maailman parhain takki, uskokaa mua tai älkää. Sen päältä pois ottaminen on kyllä aina yks työmaa. Kaikki anorakin omistajat voivat varmasti samaistua kyseiseen tuntemukseen. Toi mun musta on kyllä niin iso, että sitä voisi melkein mekkona käyttää. Ehkä seuraavan kohdalla valitsen sen oikean koon...

6 kommenttia:

  1. Miksi stick n poke ja miksi väärinpäin :--( sulla kun noita (upeita) tatskoja on muutenkin niin miksi etiketin rikkominen ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on itseasias tussilla kirjoitettu tohon joskus yöllä et nii. Emmätiiä onks nois mun tatskoissa mitään etikettiä muutenkaan.

      Poista
  2. toi takki pitää kyllä oikeesti aina mennä johonkin piiloon ottamaan pois jos ihmisiä lähellä. ja siihen taskuunhan ei saa järkevästi just mitään mutta paras takki se on silti.

    VastaaPoista
  3. Monta anorakkia sulla on??

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi