7/17/2016

DESENION SISUSTUSTAULUT SAAPUIVAT

Ennen viime joulua mä bongasin Iinan blogista Desenion sisustustauluja, joita hetken selailtuani päätin tilata myös itselleni jossain vaiheessai. Tallensin sivun suosikkeihini ja kuten minulla tapana on, unohdin asian ihan täysin. Kuukausi sitten sain yritykseltä sähköpostiini ehdotuksen yhteistyöstä ja mietin nimen olevan kovin tuttu. Sivuille mennessäni muistin listan minkä tein omista suosikkitauluistani ja yhteistyön tiimoilta sain ne nyt vihdoin omaan makuuhuoneeseeni. On maailman siisteintä tehdä yhteistyötä just sellaisten yritysten kanssa mistä haluisi ilmankin mitään yhteistyötä tilata tuotteita. Meillä on kuitenkin kotona aika paljon tauluja seinillä, mutta mun huoneesta ne ovat puuttuneet oikeastaan kokonaan. 


Mä tykkään sisustuksessa hirveesti kultaisesta väristä ja sitä löytyykin mun huoneestä aika monesta yksityiskohdasta. Sääli, että mun kämppis inhoaa kultaista väriä ja mä en voi tunkea sitä kultaista muuhun osuuteen meidän kämpästä. Mulla on jo mun työpöydällä iso karttapallo, mutta totesin ettei karttoja voi koskaan olla liikaa. Valitsin siis ison kultaisen maailmankartan yhdeksi tauluksi. Mulla on suunnitelmissa kerätä sen ympärille vielä lisää tauluja ja valokuvia, mutta se nyt on vähän vielä vaiheessa. 


Työpöytäni ympärille tuli ihan järjettömän siistit abstraktit julisteet ja mustavalkoinen kuva Helsingistä. Varsinkin toi sininen on ihan mun suosikkini, sillä se sopii tohon karttapalloon jotenkin niin hyvin. Haluaisin ehkä tuohonkin nurkkaan lisää tauluja, mutta voi olla että se jää tuollaiseksi. Musta myöskin tuntuu kaikkien aina ihmettelevän kaiken uskonnollisen taiteen kuten ikonien löytymistä mun kotoa, sillä oon todella vahvasti ateisti. Mä oon muutamaan otteeseen blogissa selittänytkin sen, että rakastan yksinkertaisesti uskonnollisia kuvia yli kaiken ja siksi ikoneita keräänkin. Ehkä se on vähän ristiriitaista, mutta olkoot. Halusin myöskin tosi pitkään teologiseen opiskelemaan, enkä ole vieläkään sulkenut sitä vaihtoehtoa pois tulevaisuudestani. 

Meikä on vähän sellainen Helsinki vannottaja ja siksi mulle on vielä Deseniolta tuon kuvan lisäksi tulossa myös Helsingin kartta isona julisteena sänkyni päälle. Mun rakkaus tätä kaupunkia kohtaan on ihan suunnaton ja pidin jotenkin ihan hirveesti noiden karttojen visuaalisesta ilmeestä. Ylipäätään noi kartat ja kaupungit olivat mun ehdottomia lemppareita Desenion julisteiden valikoimasta ja tekisi mieli tilata niitä vielä lisää muualle kämppään. Mä oon kyllä taas kerran niin sisustuspäissäni, että musta olisi kiva fiilistellä ja höpöttää näitä juttuja loputtomiin. Ehkä pitäisi väsätä kotipostauksia vielä lisää. 

Kiinnostaako täällä jotain nähdä myös enemmän meidän kodista kuvia? 

Yheistyössä: Desenio

4 kommenttia:

  1. Näyttääpäs sun huone nätiltä! Ehdottomasti lisää kuvia teidän kodista. :)

    VastaaPoista
  2. itekin oon kattonut just noita desenion tauluja, niin kivoja! ja ois kyllä mukavaa nähdä teidän kämppää enemmänkin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kyl on!! Oon ihan rakastunut näihin mun seinillä oleviin enkä malttais enää odottaa et se yks taulu tulis jo kotiin et sitäkin pääsis ihastelemaan. Enköhän mä jotain kämppäpostauksia väsää jossain vaiheessa!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi