11/30/2015

VANHOJA KUVIA JA VANHOJA JUTTUJA


Alkuvuosi 2014. Nää oli kolmen suuren bileet vuonna 2014. Mikko oli just tullut takaisin Englannista ja olin ihan onneni kukkuloilla. Olin myös ehkä asteen liian humalassa koko illan, kuten kyseisenä aikana aina tapasin olla. Oli silti hauskaa. Näissä kuvissa on myös joku sellainen kuva missä näkyy röökiaski mun taskussa. Meillä oli vuosisadan riita asiasta Äitin kanssa joka vihaa tupakoimista varmaan enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa. Mulla oli paha mieli Äitin sanojen puolesta, mutta jatkoin polttamista. Olin tyhmä. Olen varmaan edelleen. 


Alkuvuosi 2014. Wanhojen tansseista mulla ei ole ihan rehellisesti sanottuna mitään sanottavaa. Oltiin Toivon kanssa juontajia myös ja molemmat ihan kujalla siitä mitä olisi pitänyt tehdä. Meillä oli kuitenkin hauskaa ja vielä hauskempaa jatkoilla. Päädyttiin Käpylän johonkin räkälään jatkojen jatkoille ja joku vanha nainen halusi todistaa mulle, että osasi vielä tehdä spagaatin. Sen jälkeen mentiin Kallioon yhden kaverin pieneen yksiöön jatkojen jatkoille ja mun luo Hannan kanssa jatkojen jatkojen jatkoille. Mulla oli kiva mekko ja näemmä tyylikkäästi ja etiketin mukaisesti edellisen kesän Provinssin likainen ranneke kädessäni. 


Kesä 2012. Viimeinen kesä jolloin asuin Raumalla. Oltiin Liisan kanssa käymässä Helsingissä ensimmäistä kertaa meidän kämpässäja edellisenä päivänä tästä kuvasta oltiin Tuskassa katsomassa Megadethiä, Exodusta, Edguytä ja Triviumia. Yöllä oli jotain kamppailua pizza-onlinen kanssa, eikä koskaan saatu pitsoja joiden pohjaan olisi piirretty pentagrammi. Onneksi oon korjannut tän vääryyden myöhemmin elämässäni. Olin elämäni ensimmäisillä Prideillä ja se rakkauden määrä pisti minut sanattomaksi. Haluttiin Paavon kanssa yhteiskuvaan, koska olin silloinkin jo tälläinen likainen suvakki mikä nykyäänkin olen. Tämän nimikkeen antoi minulle joku mies muutama viikko takaperin. Pitää varmaan uskoa. 


Loppukevät 2014. Mun elämäni varmaan hankalin ihmissuhde taisi mennä lopullisesti karille edellisenä viikkona tästä kuvasta ja lähdin osaksi siitäkin syystä Raumalle viettämään Äitin kanssa hermolomaviikkoa ilman mitään Helsingissä tapahtuvaa draamaa. Lähinnä makasin sohvalla ja katsoin Netflixiä, enkä välittänyt yhdestäkään poissaolomerkinnästä jota Wilmaan tipahteli viikon aikana. Leikkasin pitkät hiukseni keittiösaksilla pois, vaikka en olisi yhtään halunnut. Palasin Helsinkiin polkkatukan ja huomattavasti paremman olon kanssa. Olin myös näköjään aika swag. 

5 kommenttia:

  1. Äää nää on ihan parhaita, rakastan <3

    VastaaPoista
  2. tästä postauksesta tuli jotenkin ihan älyttömän hyvä fiilis ja mielenkiintoista luettavaa!

    VastaaPoista
  3. Tosi mukavaa lukee tälläsiä hieman "henkilökohtasempia" asioita susta, eisiis sillä et kivaa kun sulla on äitis kanssa ollu riitaa :D mutta siis ihan vaan susta tämmösiä "perusarki ongelmia". Tykkäsin ja toivottavasti löytyy lisää !

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi