11/02/2015

TAKAISINHEITTO


1. Alkukesä 2014. Asuin vielä hämärässä solukämpässä espanjalaisen miehen, slovakialaisen naisen ja jonkun mimmin kanssa. En saanut sen mimmin nimeä koskaan vuoden aikana selville. Olin muuttamassa kuun vaihteessa pois ja oltiin matkalla mun silloisen taloyhtiön grillibileisiin. Siellä oli ilmaista alkoholia enkä mennyt seuraavana päivänä kouluun. 

2. Talvi 2013 (?) Istuttiin Venlan vanhempien takapihalla ja otettiin valokuvia, jonka jälkeen lähdettiin kiertelemään ympäri öistä Helsinkiä, koska Sini oli just saanut ajokortin. Olin just ostanut ton Vanssin 5 panelin ja se oli mun mielestäni siistein juttu ikinä. Asuttiin sillon vielä Venlan kanssa lähekkäin ja kävin niillä useesti iltaisin, koska olin kyseisen syksyn ja talven enemmän tai vähemmän huonossa hapessa. 

3. Alkukesä 2014. Vikat viikot Pukinmäen kämpässä ja tässä kuvassa juon kamalassa krapulassa vettä edellisenä iltana varastetusta tuopista. Hanna heräsi mun lattialta pahoinvoivana ja myöhemmin selvisi, että se oli ilmeisesti saanut aivotärähdyksen yön aikana spurgun potkaisemasta jalkapallosta. Lähdettiin tästä kirjoittamaan vuokrasopimukset ja minä menin töihin. Hanna tais lähteä lääkäriin. Oli hyvä päivä kaikesta huolimatta.

4. Syksy 2013. Olin koulun ruokatunnilla ostamassa tupakkaa. Voisin melkein maistaa suussani sen Pall Mallin vaaleanvihreän röökin mitä Hannan kanssa tolloin vedeltiin kun katson tota kuvaa. Musta tuntuu, että mulla on krapula myös tässä kuvassa. Kuukautta aikasemmin mun elämä oli romahtanut totaallisesti tiettyjen tapahtumien johdosta. Kaikki kyseisen syksyn päiväkirjamerkinnät on lähinnä sanaa vittu ja toteamuksia siitä miten en pysty nousemaan sängystä. Nyt kaksi vuotta myöhemmin ei tee mieli itkeä lattialla ajatellessani sita asiaa, mutta ei kyllä edelleenkään hymyilytä.

6 kommenttia:

  1. Vietin just pari tuntia hyvän siiderin ja sun blogin parissa ja tulin siihen tulokseen että oot ehkä siistein tyyppi ikinä! Kiitos. <3

    VastaaPoista
  2. Tää oli kiva, lisää tämmösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Tää oli myös yllättävän terapeuttinen postaus tehdä.

      Poista
  3. Mahtavaa, että uskallat myös kirjottaa jotain henkilökohtasempaa, koska tuntuu ettei bloggaajat enää kerro mitää päivän asua syvällisempää ja se on perseestä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ainakin itse diggailen lukea hiukan pintaraapaisua syvemmälle meneviä blogeja.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi