10/24/2015

UUSIN TATUOINTINI - MUMMOLA

Mun Äitini vanhemmat, eli Mummoni ja Vaarini ovat ehdottomasti ihmiset joita kunnioitan eniten tässä maailmassa. Jos jonain päivänä voin todeta olevani edes puoliksi yhtä hyvä ihminen kuin he ovat, voin olla tosi tyytyväinen itseeni. Se, miten paljon Mummo ja Vaari ovat aina tehneet meidän eteen asioita ja auttaneet kaikella mahdollisella tapaa on ihan käsittämätöntä, enkä tule sitä varmaan kokonaisuudessaan koskaan ymmärtämään. Ne ovat aina tukeneet ja ymmärtäneet mua, silloinkin kun mun kaikissa vaatteissa oli pentagrammeja ja silmämeikki muistutti lähinnä pandaa. Mummo ja Vaari ovat aina uskoneet muhun, mikä tuntuu siisteimmältä ikinä. 


Ei ne hirveesti varmaan fiilistele tatuointeja muuten, mutta eivät ne ole koskaan mulle sanoneet mitään negatiivistä niistä, vaan lähinnä kehuneet ja ihastelleet. Ne kuuntelevat mun tarinoita niistä, niiden tekemisestä ja parantelusta ja aidosti ovat kiinnostuneita niistä. Ehkä juuri se se onkin, että he ovat aina aidosti kiinnostuneita kaikista mun jutuista ja saavat mut aina ymmärtämään miten rakastettu olen ja miten hyvästä perheestä tulen. Ne kaksi ovat sellaisia ihmisiä jotka haluaisin esitellä koko maailmalle. Niin siistejä tyyppejä Mummo ja Vaari ovat. 

Kävin siis Tatuatan Miilalla ottamassa tohon kyynerpään alapuolelle Mummola- tatskan viikko takaperin josta oon niin monta vuotta jo haaveillut, että nyt oli sen aika toteutua. Miila on tosiaan tehnyt kaikki mun käsistä löytyvät tatskat ja musta tuntuu, että sillä linjalla jatketaankin vielä aika pitkän matkaa, sillä oon tähän kuten kaikkiin muihinkin ihan tajuttoman tyytyväinen. 

Mun Mummola on mulle rakkain paikka koko maailmassa. Siellä tuoksuukin rakkaus. 

14 kommenttia:

  1. Tää tatuointi on vaan niin ihana ja söpö! Puhuit todella kauniisti mummosta ja vaaristasi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Niistä kahdesta ei voi kyllä olla kuin puhumatta kauniisti :-)

      Poista
  2. Meinaa tulla tippalinssiin kun tulee ikävä mummia tota lukiessa. Mummi ja ukki kans ollu aina tukena vaikka koko maailma ois vastaan! 💕

    VastaaPoista
  3. Oi ihana tatuointi ja tärkee merkitys! Mullekkin isovanhemmat on suuressa roolissa ja tukee aina, niin rahallisesti kuin henkisellä puolella. Isovanhemmat ymmärtää aina<3 Ois siistiä jos jaksaisit joskus väsätä postausta kaikista leimoistas ja niiden taustoja, tääkin postaus oli tosi kiinnostava ja sulla meinaan löytyy hienoo taidetta iholta! Jatka samaan malliin ja tsemppiä sullekkin talven odotteluun :–)

    VastaaPoista
  4. Ootko rännittäny liikaa ku kyynärtaive ihan mustana :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mun kyynerpää. Muuten ihan hyvä.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi