10/02/2015

LAINAVAATTEISSA


PIPO: Itä HUIVI: Jonkun kaverin vanha ja jäänyt jotenkin mulle TAKKI: Uff MEKKO: Monki KENGÄT: Nike

Suosittelen edelleen kämppiselämää ihan vaan vaatteiden lainaamisenkin takia. Hannalla on vino pino kirpparilta peräisin olevia takkeja joita minä erittäin mielelläni lainailen useasti. Vaikka meillä on tiettyjä piirteitä tyyleissämme jotka ovat hyvin erilaisia kuin toisella, meillä on kuitenkin myös paljon samaa ja toisen kaapista löytyy aina vaatekriisin yllättäessä ne parhaat yksilöt. Ymmärrän toki, että joillekkin ihmisille vaatteiden ja tavaroiden lainaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän hankalalta, eikä lainkaan helpottavalle ja hyvälle kuten itsestäni. Esimerkiksi tällä hetkellä mun kirjoja on kavereilla tosi paljon lainassa. Mulla on siis tosi paljon kirjoja ja kuten tyhmäkin ymmärtää, voin lukea vain yhtä kirjaa kerrallaan. On siis paljon parempi, että joku muu myös kuluttaa kirjojeni sivuja kuin vain minä pelkästään, koska niille tulee silloin enemmän käyttöä. Sama pätee vaatteideni kanssa. 

Ajattelin tehdä jonain päivänä kunnollisen kirppiskierroksen ja ottaa teidätkin mukaan joko videon tai kuvien muodossa ja heittää vinkkejä Helsingin hyvistä kirppareista. Heitä mulle siis sitä ennen oma suosikkisi kommentin muodossa niin tiedän missä kaikkialla pitää käydä!

11 kommenttia:

  1. punavuoren patinaan kannattaa ehdottomasti mennä! aika uus mesta, mut nyt muutaman kerran kun oon käynyt nii on löytynyt aika paljon kaikkea :---) fredan ja isoroban uffit tietysti myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkeistä! Uffeista yleensä kyl löytää aina jotain aarteita!

      Poista
  2. Ihana ajattelutapa! <3
    Täytys pyrkiä tohon itekkin, mutta oon ehkä vähän liian tarkka omaisuudestani :D liian usein kun on käyny nii, että niitä muille lainattuja tavaroita saa kysellä kymmenen kertaa takasin eikä näy tai sitten ne ei tuu enää samassa kunnossa takas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kuullostaa hiton tutulta!!! Syyllistyn kyllä myös itsekkin siihen (anteeksi Reetta jos luet tän, mulla on ollut nyt kaks vuotta sun neule lainassa....) mutta yritän päästä siitä tavasta eroon. Onneks meillä on esimerkiksi just Hannan kanssa vähän semmonen käytäntö kun saman katon alla asutaan, että jos toinen ei ole palauttanut lainaamaansa juttua ja itse sitä tarvitsee, käydään vaan penkomassa se toisen huoneesta takaisin itselle :-D

      Poista
  3. Noin yksinkertaisista vaatekappaleista oot koonnut ihan mahtavan asun! Tyksin tuosta takista erityisen paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään! Toi on jotenkin ihan super siisti rotsi. Kiitti!

      Poista
  4. voi fiilaan sun tyyliis niin kybällä. törkeen siistei kledjui! ja ite oon tehny parhaimmat löydöt fredan uffilt ja eiran fidalt! :) huippu mestoi. mut sit myös kaivarin kanuunast oon välil tehny jotain hyvii löytöi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiitti!! Hei kiitti vinkeistä myös!

      Poista
  5. Ooh, oon kyllä tosi innoissani kirpparipostauksesta, koska oon parin viikon päästä tulossa käymään Helsingissä ja normishoppailujen sijaan aattelin kierrellä kirppiksiä tällä kertaa, kun täällä kotopolessa niitä on aika (tosi) huonosti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toivottavasti mulla on aikaa tehä toi ennen ku tuut tänne!

      Poista
  6. Milloin tulee se sun ja venlan videopostaus?

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi