9/15/2015

SYKSYN SHOPPAILULISTA

Mä voisin viettää kaikki päiväni Polyvoressa selaillen vaatteita ja tavaroita mitä haluaisin itselleni ja etsien inspiraatiota milloin mihinkin asuun. Harmi vain, ettei sitä voi tehdä kokopäiväisenä duunina. Mä kuitenkin taas tein muutaman kollaasin mun tämän hetkisistä suosikeista kyseisellä sivustolla, eli asioista mitä ostaisin jos minulla olisi loistava näky lompakossa.



Mun kenkähistoria menee jotenkin näin: ala-asteella Adidaksen Superstarit oli maailman siistein juttu, sitten muutuinkin emoksi ja oli pakko olla Converset ja sen jälkeen tajusin miten paljon paremmalta Vanssin kengät tuntuvat jalassa ja jäin sille tielle. Nykyään mulla on kyllä muutamat kengät Nikeltä mitä käytän ja nää nykyiset lempparit on Karhulta, mutta muuten vannon edelleenkin Vanssin nimeen. Haluaisin itseasiassa yhdestä niiden kengästä tatuoinnin itselleni, mutta sen näätte sitten joskus kun sen aika on. Oon nyt kesän aikana innostunut Adidaksen kengistä jälleen ja himottaisi saada sellaiset taas käyttöön, mutta hyväksyn myös sen tosiasian etten millään tarvitse sellaisia kenkävarastooni. En kuitenkaan sellaisten saamisesta kirppishinnalla kieltäytyisi. (vink vink )

Lempihajuveteni vetää viimeisiään ja se on tosiaan toi Elie Saabin parfyymi, jonka hinta huimaa mun päätä. Mulla on myös tosta se miedompi versio, mistä on kyllä jäljellä ihan kiitettävästi. Jotenkin kuitenkin tykkään tuoksua vanhalle mummolle, joten käytän hajuvesissä myös sitä samaa mottoa kuin elämässä ylipäätään, eli go big or go home. Oon yrittänyt myös metsästää jostain täydellisen sävyistä tummanpunaista ja korallinväristä mattahuulipunaa, mutta en ole vielä siinä onnistunut. Ehkä löydän tämän syksyn aikana myös elämäni ensimmäisen minulle sopivan (lue: sävy josta tykkään ja jossa ei ole kimalletta) poskipunasävyn.

Meikällä jatkuu myös täydellisen farkkutakin metsästys, joka on päällä varmaan viidettä vuotta. Just nyt mun silmää miellyttää aika retromeininki ja paksu farkku, mutta se väri on edelleen kysymysmerkki. Ostin muutama vuosi sitten aika lähellä täydellisyyttä olevan takin UFF:lta, mutta mulla ei ole hajuakaan sen takin sijainnista nykyään.


Toinen farkkumetsästys on täydelliset siniset farkut. Oon innostunut vähän löysemmistä malleista tämän vuoden aikana, mutta mun silmiin ei ole osunut juuri niitä täydellisiä yksilöitä jotka istuvat kunnolla ja tuntuvat hyvältä päällä. Sinisten farkkujen metsästäminen kummastuttaa myös mua itseäni, sillä en ole käyttänyt vuosiin mitään muita kuin Dr. Denimin mustia korkeavyötäröisiä farkkuja. En oo ikinä tykännyt käyttää housuja, joten jos sellaiset jalkaani laitan niiden on oltava maailman mukavimmat. Bucket hatit jakaa mielipiteitä ihan hirveesti, mutta mun mielestä ne on just niin juntteja että jo aika siistejä omalla tavallaan. Mulla on yksi musta ja oon uneksinut tosta punaisesta Stussyn hatusta. Musta tuntuu, että uneksimiseksi se myös jää. 

Vähän käytännöllisempiä juttuja mistä haaveilen on esimerkiksi sateenvarjo. Mun nykyinen sateenvarjo on peräisin joltain erittäin kummalliselta baarireissulta ja myös sen olinpaikka on mulle suuri mysteeri. Oon hyvä hukkaamaan asioita. Mulla on sellainen mielikuva, että mun Marimekon sateenvarjo on Raumalla, mutta saatan olla väärässä tässä. Tarviin myös kipeesti ihan normaalia mustaa huivia, sillä en rehellisesti sanottuna sellaista omista. Tai ole koskaan omistanut. 

Mainitsinkin jo tässä postauksessa haaveilevani Anastasia Beverly Hillssin Cream Contour kitistä (Jonka muuten mun sisko osti just ja musta tuntuu, että se oli tahallinen veitsen kääntö haavassa) koska kaikki mun tutut jotka sitä on testannut on vaan hehkuttanut sitä. Tietty kaikki bloggaajat ja muutkin hehkuttaa sitä. Mainitsin myös tässä postauksessa haluavani silmälasit, mikä on vähän ironista, sillä näkeminen on varmaan ainoa asia elämässäni missä olen oikeesti loistava. Tykkään Clubmasterin mallisista laseista, mutta ne ovat ehkä vähän liian arvokkaat sille, että leikin kerran viikossa fiksua aikuista. Kuten jo puhuin, oon erinomainen hukkaamaan asioita joten omani tilasin  siis Ebaystä. Vähän liian arvokas minulle on myös toi Alexander Wangin harmaa t-paita, mutta mä kelpuutan kyllä ihan kirpparilta löydetyn yksilön kunhan se on kivaa materiaalia. 

Lushin tuotteita mun ei edes tarvitse perustella. Haluaisin omistaa about koko kyseisen puljun sisällön. Oon vaihtamassa mun tukkashampoota kiinteeseen shampoopalaan Lushilta, mutta en ole vielä päättänyt mitä niistä lähden testaamaan ensimmäisenä. Haluun vaihtaa muutenkin mun hiustenhoitotuotteita vähän ekologisempiin yksilöihin nyt kun ei tarvitse enää ylläpitää mitään sateenkaariväriä. 

8 kommenttia:

  1. uuu aikas kutkuttavia juttuja tykkäsin tästä postauksesta! en osaa nyt kehua älykkään kuuloisesti mut ymmärrät kyllä. go sinä ja sun estetiikat!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asettelin noita ihan saatanan kauan XD vieläkin häiritsee jotkut jutut.... mut hei kiitti!!! ps. kuulin et meillä on tiedos tammikuussa euroopan vallotus CANT WAIT

      Poista
  2. Kivoja tuotteita! Ite tarvisin myös uudet farkut.. Palkkapäivää ootellessa :D
    Oon kans ite ihan koukussa polyvoreen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vähän sama juttu noitten farkkujen suhteen! Tän hetkiset mustat pillit näyttää epäilyttävästi hajoavan (taas vaihteeksi) haaroista ihan näillä sekunneilla. Polyvore on paras!

      Poista
  3. Lushin shampoopalat on täydellisiä en vaihda enää ikinä! Hiukset tuntuu oikeasti puhtaalta pesun jälkeen. Seanick on rakkaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä kyllä tsekkaan ton! No niin oon vähän kuullut ja ootan innolla, että pääsen itse testaamaan.

      Poista
  4. Siis ah, adidaksen superstarit mustilla raidoilla. Harmi kun mun omat meni rikki sillon yläasteella kovan, monen vuoden käytön jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla oli ihan sama juttu! Käytin mun valkoiset (just mustilla raidoilla) ihan pilalle ja ne oli kyllä hiton rakkaat kengät. Huh.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi