9/24/2015

MOTD // MITÄ MUN NAAMAAN TÄNÄÄN TUNGIN

Muutama päivä sitten meikatessani päätin samalla kuvata mitä mä mun naamaan oikeesti tungen ja sen lopputuloksen kanssa. Tää on aika normaali arkimeikki, missä vaihtelee oikeestaan vaan huulten sävy. Panostan oikeestaan meikissä pohjaan ja kulmiin eniten ja jälkimmäisiä fiksatessa voinkin käyttää vaikka tunteja. Onneksi mulla ei siihen koskaan ole aikaa. 

Mun tyypillinen silmämeikki on pelkkä ripsiväri. Jos joku on nähnyt musta kuvia yläasteelta tai ala-asteen lopulta, tietää millaiset pandasilmät mulla oli tapana meikata. Lukioon tullessani itkin niin paljon päivittäin, että lopetin alaripsien meikkaamisen kokonaan ja se tapa jäi vaikka enää en päivittäin nyyhki niin paljon kuin silloin. Haluaisin käydä laittamassa ripsienpidennykset, mutta oman allergisuuteni ja tietämättömyyteni vuoksi en ole vieläkään uskaltanut. Jos joku siis Helsingissä tietää hinta-laatusuhteeltaan loistavan paikan jonka käsiin uskallan omat räpsyttimeni antaa, vinkatkaa mulle tästä asiasta ihmeessä!!


Smashbox Photo Finish Foundation Primer Light -primer // Diorskin Nude Skin-Glowing Makeup -meikkivoide // Real Techniquesin siveltimet // Shiseido Natural Finish Cream Conditioner -peitevoide


Anastasia Dip Brow Pomade // Rimmel Brow This Way Eyebrow Gel // Anastasia Brow Powder // Anastasia Duo Mini 7 Brush  // Pakko huomauttaa miten toi on ihan järjettömän hyvä sivellin kulmille ja mun ehdoton uus lemppari.


Mac Mineralize Skinfinish Lightscapade -highlighter // Mac Sculpting Powder Matt Bronze -aurinkopuuteri


Chanel Le Vernis 635 -kynsilakka // Lancome Hypnose Volume-A-Porter -ripsiväri // Macin joku huultenrajauskynä jonka sävyä en millään jaksa kaivaa enää esiin // Chanelin joku huulipuna jonka sävyä en myöskään jaksa millään kaivaa esiin, mutta se on semmonen oranssinen ja vähän liian kimalteleva mun makuun. Olisipa se matta. Kuvissa se tosin näyttää punaiselta, mutta se johtuu luultavasti vain jostain säädöistä mitä heitin photoshopilla noihin kuviin. 


Unohdin muuten kokonaan kuvista puuterin, joka oli Chanelin Poudre Universelle Libreä. Samapa tuo. Nyt tuotteita katsoessani naurattaa miten näyttää erehdyttävästi siltä, että mun pienestä palkasta mulla olisi varaa laittaa tuhottomasti rahaa kosmetiikkaan. Ehkä mä oonkin salaa riistoporvari. Kyllä mä siihen kosmetiikkaan mitä naamaani tungen panostan, mutta asiaa helpottaa huomattavasti mun siskoni Vilma joka myy kyseistä tavaraa työkseen. Sieltä noi on suurimmaksi osaksi peräisin. 

Musta olisi kiva tehdä vaikka kerran viikossa tämän tyylisiä postauksia, mutta en tiedä kuinka montaa siellä ruudun toisella puolella kiinnostaa näiden lukeminen? Onks kosmetiikkahöpinät ihan turhia vai onko siellä joku joka niistä tykkää? 

14 kommenttia:

  1. Täällä ainakin yksi jota kiinnostaa :-) olet kyllä hurjan kaunis!

    VastaaPoista
  2. kiinnostaa meikkihöpötys! just parasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Mulla on tosi iso kynnys kirjoittaa näitä juttuja, joten on siistiä että jotkut diggaa!

      Poista
  3. Mä ainaki tykkään kosmetiikkajutuistaki kaiken muun ohella. :)

    VastaaPoista
  4. oi kyllä meikkijuttuja! Oot vieläpä niin kriittinen, että tietää, mihin arvokkaampiinkin meikkeihin voisi uskaltaa rahansa laittaa. Toi eka kuva on muutes aivan ihana!

    VastaaPoista
  5. nää on kivoja! en tiedä kiinnostaako sua, mutta vielä parempi olis jos tekisit meikkivideon!:D ja esim. neuvoja miten teet varjostuksia tai laitat poskipunaa ja teet huulet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah siitä tulisi varmaan aika hauska, koska mullahan ei oo mitään hajua mistään oikeista tekniikoista. Pakko tehdä! Kiitti!

      Poista
  6. En asu Helsingissä, mutta juurikin allergisuuteni/herkkähipiäisyyteni vuoksi mun ripsienpidennyksissä käytetään aina ns. allergialiimaa. Mun kokemuksen mukaan kertovat mielellään allergialiimoista, erilaisista silmänaluslapuista ja muista kun vaan soittaa ja kysyy. Voisin kuvitella että nämä asiat olis Etelässä vielä paremmin kuin muualla :) Mutta siis tykkään kun pidennysten ottaminen on mahdollista näinkin herkällä nahalla ja silmillä kuin itselläni on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no ehkä mä sitten vien tätä ideaa pidemmälle! Pitää ehkä rohkaistua!

      Poista
  7. Pakko kysyä kyllä, oon kahdenvaiheilla tuon kulmageelin kanssa ja en tiedä onko hyvä tuote, kannattaako ostaa vai jättää hankkimatta ? oi oi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä suosittelen! Toi on ainakin mun mielestä hinta-laatusuhteeltaan ollut ihan mieletön ja uskon vahvasti ostavani ton loputtua toisen samanlaisen. Taisin tilata ton pretty.fi:stä joskus kesällä ja maksoi ihan muutaman euron.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi