9/18/2015

VILLAPAITARAKKAUS


PIPO: Kirppislöytö TAKKI: Cubus VILLAPAITA: Kuulema alunperin Hannan isän. Ei mitään hajua mistä ostettu. KASSI: Moomin shop KENGÄT: Karhu

Nää on ehdottomasti mun lempparikuvat mitä musta on vähään aikaan otettu. Tosi harvinaista, että itse tykkään jostain kuvasta missä esiinnyn, mutta näistä ihan aidosti tykkään. Kävin hakemassa Hannan kaapista ton villapaidan jota päätinkin käyttää mekkona sen ison koon vuoksi. Toi oli muutenkin ihan mielettömän lämmin päällä, mikä oli hyvä kyseisen päivän tuulisuuden vuoksi. Jos joku kysyisi mun tyylin kulmakiviä, nimeäisin ehdottomasti ainakin yhdeksi osaksi epämuodostuneet ja ylisuuret yläosat joita voi käyttää mekkona. Yöpuvut on mun lemppareita tohon hommaan ja itseasiassa mun kaksi lempivaatetta mitä käytän aina ovat ilmeisesti yömekoiksi tarkoitettuja. Ehkä vielä jonain päivänä varastan Äitini Marimekon nilkkoihin asti olevan yömekon ja lähden se päällä töihin. Siinä vaiheessa saa kyllä repiä hihasta ja kysyä, että onko kaikki ihan ok. 

Toi oli muutenkin tosi kiva päivä jolloin noi kuvat on otettu. Käytiin kuvailemassa, taidemuseossa (siitä lisää myöhemmin) ja sen jälkeen vielä elokuvissa. Suosittelen ehdottomasti Kätilön katsomista, sillä se oli parhaimpia suomalaisia elokuvia mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Ei kannata kuitenkaan laittaa alaripsiin ripsiväriä. Lauantaina voin hyvillä mielillä suunnata viiden päivän vapaille lähtemällä Äitin & Isin luo Raumalle. Mulle lähetettiin jo kuva täydestä jääkaapista, joten uskon viihtyväni kotona paremmin kuin hyvin. Tää tauko töistä tuli juuri tarpeeseen, sillä se määrä töitä mitä olen viime viikkojen aikana tehnyt alkaa tuntumaan jo pahalta ja näkymään naamassa. Peilistä katsoo väsynyt mytty. Toivottavasti ei enää kohta. 

Ihanaa viikonloppua toverit, kamulit ja seuraajani! 

Ps. Sain tänään maailman ihanimman sähköpostin yhdeltä lukijalta ja se pelasti mun päivän kokonaan. Se myös muistutti siitä, että mulla on ihan huikeita ihmisiä täällä lukemassa juttujani ja siitä, mikä on se suurin syy mulla edelleen blogin pitämiseen. Ootte välillä ihan uskomattomia. Kiitos siitä ja anteeksi, etten kiitä siitä tarpeeksi usein. 

10 kommenttia:

  1. nää kuvat on kyl upeita!! höps söps jne

    VastaaPoista
  2. musta on niin kiva kun oot alkanut postailee vähän enempi! oot huikeen olonen mimmi :>

    VastaaPoista
  3. Noi silmälasit on niin maukkaat, nams ♥

    VastaaPoista
  4. noi karhupopot on niin päheet! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on, oon aika rakastunut niihin enkä mitään muuta enää jalassani haluaisikaan pitää :-D

      Poista
  5. Ensimmäisessä kuvassa oot sairaan kaunis. Ei sillä että muuten et olisi:)

    VastaaPoista
  6. Ihanat hei noi lasit! Millä hakusanoilla kandeis ebaystä ettiä, kun oon kans haikaillut asustelasien perään kauan? :)

    -Anna

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi