9/06/2015

(DETOX)VESI VANHIN VOITEHISTA TAI JOTAIN VASTAAVAA

Puhuin juuri siitä miten en ole kovinkaan uskottava ihminen puhumaan kosmetiikasta, mutta vielä epäuskottavampi olen puhumaan hyvinvoinnista. Yritän kuitenkin nyt parhaani. Oon vähentänyt bissen litkimistä lähiaikoina ja alkanut kuljettaa mukanani vesipulloa. Mulla on aina ollut sellaisia lapsellisia ja naiiveja kuvitelmia siitä, että kaikilla hyvinvoivilla ja pirteillä ihmisillä on aina joku sporttinen juomapullo repussaan. Sporttiset juomapullot jätän ihan toisille tyypeille, mutta ainakin uskon kovasti voivani juuri nyt paremmin kuin hirveiden dokausputkien aikana. Tai ehkä ei tarvita mitään neroa päättelemään, että vesi on ehkä hitusen parempi janojuoma kuin se Koffin kolmonen. Ei sillä, etteikö se jälkimmäinenkin olisi välillä hyvää ja virkistävää.


Hyvinvointiguru-Kenttä onkin taas löytänyt Detox-veden mahtavuuden. Sen pitäisi tasapainottaa aineenvaihduntaa, auttaa ruuansulatuksessa, poistaa kehostasi kuona-aineita ja tehdä sinusta käytännössä superihmisen. Ihan rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään hajua tekeekö se mitään noita todellisuudessa, mutta ainakin se on hyvää ja kivan näköistä. Käytännössä mun motivaatio tehdä yhtään mitään elämässä ilman sitä, että se on hyvää ja nautittavaa on ihan säälittävän pieni. 

Mä itse laitan veden joukkoon yleensä esimerkiksi sitruunaa, kurkkua ja mintunlehtiä. Siitä tulee oikeesti tosi hyvää ja suosittelen kokeilemaan ihmeessä. Mintun pitäisi auttaa johonkin vatsakipuihin, ( Tulee mieleen vain ne Kurt Cobainin selittämättömät vatsavaivat joita hän lääkitsi heroiinilla. En tiedä kumpi toimii paremmin. ) pääkipuun, ruuansulatukseen ja vaikka mihin muuhun. Sitrushedelmät ovat mun käsittääkseni hyviä iholle ja parantaa esimerkiksi kehon immuunijärjestelmää. Immuunijärjestelmästä puheen ollen, oon tulossa varmasti kohta kipeäksi. Oon joka vuosi syyskuussa kipeä ja nyt vaan käytännössä odottelen milloin se tapahtuu samalla kun lipittelen supervesiä Kallion eri baareista peräsin olevista tuopeista. Lupaan muuten ehdottomasti raportoida blogiin jos en tulekkaan kipeäksi. 

Ihan rehellisesti sanottuna musta toi näyttää lasissa visuaalisesti tosi kivalta, joten tykkään juoda niitä. Ehkä jonain päivänä alan testaamaan myös rumalta näyttäviä terveystrendejä, mutta vielä ei ole sen aika.

15 kommenttia:

  1. Mistä tuo sininen patsas on peräisin? iiiiiiihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Indiscastahan se! Mäki tykkään kovasti :-)

      Poista
  2. Moikka! Musta on ihan superihanaa miten oot alkanu kirjottelee useemmin tänne! Piristää aina päivää ku huomaa et sulta on tullut postaus! :) joten kiitos ja jatka samaan malliin oot huikee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, etten näitä ihan ittelleni ja yksikseni väsää nyt useammin! Minähän jatkan ainakin niin kauan kuin innostusta riittää (ja just nyt sitä riittää bloggaamisen suhteen ensimmäistä kertaa kunnolla vuosiin!) jes kiitos kaunis sinulle <3

      Poista
  3. oon aina miettiny, että syökö ihmiset noi sitruunat ja kurkut sitteku se vesi loppuu??? oon muutaman kerran kans laittanu etenki sitruunaa veteen, mutta tuntuu kauheelta hukkaukselta heittää se sitten roskiin :-0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitruunoita en kyllä syö koskaan paljalteen, mutta saatan vielä yrittää hyödyntää sen mehun mitä siinä on jäljellä jotenkin. Kurkkuja ja minttua ainakin mä voisin syödä pelkästään loputtomiin haha!

      Poista
  4. Pitääkin joskus kokeilla tuota sitruuna-kurkku-mintunlehti vettä! Näyttää niin hyvältä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa testata! Ainakin mun aamut on lähtenyt paremmin käyntiin yhden ison lasillisen jälkeen tota. Musta tuntui jotenkin tosi hazardilta pilkkoa ensin kurkkua veteen, mutta siitä tulee kyllä oikeesti tosi hyvää!

      Poista
  5. miten joku voi näyttää jollekin jotenkin muuten kuin visuaalisesti:DDDD ahah olet kuvataidelukiosta niin osaat tietty käyttää sitä sanaa okkk ok ok

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä kuullut muidenkin kuin kuvataidelukiolaisten käyttävän sanaa visuaalisesti, mut hei ehkä se onkin vaan meidän spesiaalien yksinoikeus ":DDDD okkk ok ok"

      Poista
    2. tarkotin että, toi visuaalinen sana tossa sun ilmaisussa "näyttää visuaalisesti tosi kivalta" on turha koska miten muuten joku voisi näyttää joltain?? audiaalisesti? oraalisesti??? se joko näyttää kivalta tai on visuaalisesti kiva. ei tarvii tuplamerkitystä!! se saa kuulostamaa näsäviisaalt et kattokaa tää sana on hieno, tungen sen tähän vaikka tää lause ei sitä tarviii

      Poista
    3. Siis ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, mut mun on tosi vaikea ymmärtää miten toi sanavalinta häiritsi jotain ihmistä näin paljon :-D

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi