7/14/2015

HOPEAN TUKAN SALAISUUKSIA

Värjäsin tossa muutama päivä sitten itselleni tutun ja turvallisen vaaleanpunaisen ainakin hetkeksi pois. Tutulla ja turvallisella tarkoitan ehkä sitä viiden vuoden aikaa mitä olen kyseisessä hiusvärissä yhteensä viihtynyt ja sitä miten suuri osa identiteettiäni se typerä hiusväri on. Hassua miten sitä kuvittelenkaan niinkin turhan asian kuin värin mitä päässäni kasvavissa karvoissa on määrittelevän jotenkin sitä kuka olen ja mistä tulen. Kaipasin kuitenkin jotain vaihtelua ja halusin tällä kertaa jotain muuta kuin sateenkaaren värejä hiuksiini. Toisaalta aika kaukana tämäkin siitä luonnollisuudesta on, mutta mun motto on ollut aina vitsillä tai vähemmän vitsillä "Go big or go home" ja luonnollisen vaaleat hiukset vaihtuivatkin valkoiseen. 


Kulutin vaaleanpunaisen suoravärin hiuksistani niin hyvin kuin pystyin syväpuhdistavan shampoon avulla ja heitin siihen jonkun satunnaisen vaalennuksen päähän. Sen jälkeen päivää myöhemmin heitin siihen lämpimän blondiin (lue: keltaiseen) tukkaan tollaisen vaaleista vaalein tuhka värin ja sen jälkeen vielä vaikka mitä hopeamönjiä mitä kaapeista sattui löytymään. Tuloksena on aikalailla valkoinen tai hopea, miten sen nyt ottaa, tukka johon oon jopa ihan tyytyväinen. Ihan hauskaa vaihtelua. Tosin mulla on vähän sellainen olo, ettei mun tukka kyllä tykkää musta vaikka mä siitä tykkäänkin. 

Meillä myydään duunissa Stargazerin suoraväriä sävyssä Silverlook joka on mun mielestä ehkä parasta mönjää tohon harmaan / hopean ylläpitämiseen, mutta nyt suuressa mummotukka-buumissa se on loppuunmyytynä. Onneksi vietän duunissa ihan liikaa aikaa tällä hetkellä, joten olen siellä aina kärkkymässä milloin kyseistä väriä tulee taas liikkeisiin. Aiheeseen sopivasti taidan vielä ajastaa tämän postauksen ja lähteä töihin. Ihanaa viikkoa toverit!

6 kommenttia:

  1. Jee! Tykkäsin paljon kun sulla oli jokunen kuukausi sitten vaaleat hiukset, niin kiva että toi "valkoinen" sävy on palannut! :D

    VastaaPoista
  2. nyt kohta kaksi vuotta hopean tukan kanssa kipuilleena tiedän, että maailman joku vaikein väri ylläpitää, ilman että alkaa vetää keltaiseks.. hopean harmaa tukka on vaan ainoa jonka nimeen liputan, mikään "platina" ei riitä. nopeasti sitä muuttuu vainoharhaiseksi ja alkaa nähdä kellertävää haituvaa sielläkin missä kukaan muu ei sitä näe. Mutta kaiken vaivan arvoista se kyllä on, niin siistiltä näyttää toi sunkin fleda!

    VastaaPoista
  3. Tosi upee tukka! Kiitos myös näistä tuotevinkeistä, tulee tarpeeseen.

    VastaaPoista
  4. http://m.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/80243-paaseekohan-taman-kanssa-robinin-keikalle-lisaa-kuvia-ilosaarirockista

    VastaaPoista
  5. oi onko toi pastel white oikeasti hyvä ? vaalentaako se oikeasti hiuksia ? http://tiiamariaeveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi