1/18/2015

FUJIFILM INSTAX MINI 8 PINK, RAKKAUTTA ENSIKOSKETUKSELLA

Meidän perheessä joulua vietetään aika moneen otteeseen. Sillon h-hetkenä kaikki eivät aina ole paikalla, joten siirrellään aika useesti juhlapyhiä eteenpäin sopivampaan ajankohtaan. Eilen vietettiin vuoden 2014 kolmatta joulua, kun oltiin ihan kaikki yhdessä paikassa ensimmäistä kertaa kuukausiin.


Siitä lähtien kun markkinoille tuli noita uusia Polaroid- kameroita, oon himoinnut ihan hirveesti itsellenikin sellaista. Onko muka mitään mageempaa kuin katsoa niiden kuvien kehittymistä ja nähdä miten kuvien värit muodostuu paperille. Haluaisin omaan kämppääni sellaisen pyykkinarun mihin noita polaroideja olisi laitettu pyykkipojilla kiinni. Kuullostaa typerältä, mutta mun visiossa se näyttää tosi hyvältä! Vilma kuitenkin jostain kumman syystä muisti mun ikiaikaisen haaveilun kyseisestä kamerasta ja eilen avasin lahjapaketista mun uuden beibin. En edes tiennyt, että kukaan on kuunnellut mun hehkutuksia kyseisestä kapistuksesta. Se on hei vaaleanpunainen? Ja söpö? Nimesin sen jo Harry Potterin mukaan Oljo 2:seksi. 

Testailin jo muutamat kuvat ja oon ihan fiiliksissä. En oo ikinä ennen muutamaa kuvaa enempää kuvannut polaroidin kanssa ja musta tuntuu, että pitää heti Helsinkiin palatessani ostaa lisää noita papereita. Hiton kallista touhua, mutta onhan noissa nyt aika eri fiilis kuin esimerkiksi Instagram- kuvissa. Kiitos maailman parhaimmalle sisarelle ! ♡ 

16 kommenttia:

  1. Wow! Mitä tuollaiset maksaa suurinpiirtein? Osaatko sanoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain ton lahjaksi joten en osaa sanoa mitä kyseinen yksilö on maksanut :-) Googlaamalla löytää helposti!

      Poista
    2. Itse ostin omani noin 120 eurolla lontoon urban outfitteristä! :) on kyllä ollut hyvä ostos!

      Poista
    3. Hyvä et säkin oot tykännyt!

      Poista
  2. Ei vitsit, mäki haluan! Oon kans haaveillut polaroidista ja toi ois vieläpä vaaleanpunainen❤ Ja musta kans sellanen naru, jossa ois pyykkipojilla polaroid-kuvia, ois aika siisti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tällä hetkellä fiilistelen sitä mun makkariin hahah :-D

      Poista
  3. Olet niin hemmoteltu kermaperse että kuvottaa. Meidän perheessä ei sisaruksille ostella ikinä lahjoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän perheessä on opetettu, että kateus ja ilkeys ei tuo kenellekkään mitään hyvää. Kaipa perheitä on sitten erilaisia.

      Poista
    2. :DDDD:DDD paras kommentti ikinä

      Poista
  4. kannattaa tilata noit papereit esim ebaysta!!saa tosi halvalla, useemman paketin samalla hinnalla ku 1 paketti suomessa!;)

    VastaaPoista
  5. pakollinen duuniedustus: jos et ebaysta jaksa odotella, niin helsingissä (ja espoossa) fotoykkösestä saa tähän filmiä kanssa! meillä tais olla 2x10kpl paketti joku 19,90€

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää tulla joku päivä shoppailemaan sinne!

      Poista
  6. Oon miettiny tän kameran hankkimista, mitä pidät tästä vielä näin puolen vuoden jälkeen? Tuleeko käytettyy? Oon aatellu et mitä jos toi vaan on semmonen cool juttu tyylii ekan kuukauden ja sit menee jo innostus.

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi