7/25/2012

Pikkuveljien asemista valtaeliittiin, ajankäyttö kulminoitui itseihailuun.

Sain tälläisen hassun haasteen täältä.
Ohjeet seuraaville: Jokaisen haastetun täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa. Valitse sitten 11 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 11 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän.
222
1.Biisi jota kuuntelet tällä hetkellä?
Heitän tähän kolme viimistä mitä oon näköjään kuunnellut. Klikkaa nimeä ja pääset Youtube versioon. The Misfits - The HungerJoy Division - Glass ja Slayer - Jesus Saves. Haha musta tuntuu taas, ettei kauheen moneen kolahda noi.
2. Eläisitkö loppuelämäsi ilman kännykkää vai konetta?
Toisaalta ilman konetta kun kännykälläkin pääsee nettiin jne, mutta toisaalta ilman kännykkää. En diggaa siitä riippuvuudesta mikä siitä tulee. Pakkohan mun on kumminkin saada valokuvia siirrettyä herranen aika, valitsen siis molemmat. 
3.Oletko tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteesi? Josset, miksi?
Oon oikeestaan. Kauhean moni 16-vuotias ei pääse muuttamaan jumalan selän takaa Helsinkiin parhaan kaverinsa kämppikseksi. Onhan mun elämässä vaikka mitä mistä en diggaa, mutta pitää ajatella suurempana kokonaisuutena. Ruokaa, lämpöä, ihmisiä ympärillä ja katto pään päällä. Ihan naurettavaa kuinka turhista asioista nykyään ihmisiet valittavat.
4.New York vai Jamaica?
Vielä vuosi sitten olisin varmaan vastannut New York, mutta nyt mun on pakko kyllä sanoo et Jamaica. Tosin ei sielläkään varmaan ihan niin rento meininki oo, mitä media antaa ymmärtää.
DSC07710
5.Herkku mitä et voi vastustaa?
Kebab ranskalaisilla ilman kastiketta mut salaatinkastikkeella & kananuudelit aromisuolalla. Okei pakko lisätä myös vesimeloni ja irtokarkit.
6. Olisitko ennemmin rikas ja onneton  vai onnellinen ja köyhä?
Onnellinen ja köyhä. Toivottavasti se kuvaa mun tulevaisuutta. Luultavasti oon kyllä onneton ja köyhä, mut en jaksa masentua vielä siitä.
7. Outo tapa mitä teet päivittäin?
Ei mulla taida olla mitään outoja tapoja mitä en olisi täällä kertonut. Te tiedätte jo kuinka omituinen oon. Ehkä se, että mä aina laulan meidän kissoille kaikesta kummallisesta. Jotain kivoja juttuja Seppo Taalasmaasta ja preerian poikki vaeltamisesta. No, kyllä ne mua arvostaa. Marius sanoi, että mun pitäisi kertoa jotain mun oikeesti oudoista tavoista, koska kaikkihan kissoille laulaa. Taidan jättää ne kuitenkin pimentoon. 
8.Mitä mieltä erilaisista ihmisistä? Kiva juttu vai ihan hirveitä? 
Musta jotenkin tuntuu, että mun ei kannata tähän paljon ees heittää mitään mielipidettä. Sanotaan, että en tiedä mitään kamalampaa kuin kasa toistensa klooneja. Valtavirran musiikki, vaatteet, ajatukset. Hyi. Paras piirre mitä itsestäni keksin on se, että osaan ajatella onneksi omilla aivoillani. Toki on juttuja mitä en itekkään tajua, esim cybergoottien ne muovirastat tai pikkuernujen ihmeelliset pinnit (terkkuja vaan Liisalle vuoteen 09) otsatukassa yms värisokeus. Mut hei, jos ne diggaa ite ni mulle on aivan sama. Olkaa erilaisia ja omituisia.
11 9.Missä haluaisit olla juuri nyt? Kenen kanssa?
Juuri nyt mä voisin viettää hulluja krebailuja Liisan & muutaman tarkasti valikoidun heebon kanssa jossain rannalla. Hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa. Olisi lämmin, muttei ruskettuisi. 
10.Kesällä: sinkkuna vai parisuhteessa? Molempien hyvät ja huonot puolet?
Mä en tiedä oikeen itekkään......
11.Mitä näistä kuvaat mieluiten: ihmisiä, luontoa, paikkoja vai tavaroita?
Mä en oo kauhean nirso tän suhteen. Kaikista mieluiten mä kuvaan ihmisiä jossain luonnossa tai ylimageessa paikassa. Ehkä oottekin sen huomanneet.


Palan helvetin liekeissä onnellisena, sillä en haasta ketään tai keksi kysymyksiä. Mulla on viikko alkanut niin masentavasti duunin takia. Mut hei, sitä se elämä on. 

9 kommenttia:

  1. rakastan sun tapaas kirjottaa, ootan aina innolla sun uutta postausta ku kirjotat niin hyvin :) + kivoja kuvia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :-) oon kaikista epävarmin tosta kirjoittamisesta, ni kiva et joku tykkää siitä !

      Poista
  2. heihei asiaton lause tuolla noi XD

    VastaaPoista
  3. ootko menossa perjantaina siihen mikälie mustan pitsin yöhön? :Dd

    VastaaPoista
  4. ihan pakko viel tähänki kommentoida koska diggaan ihan mielettömästi näistä muutamasta postauksesta mitä oon ehtiny lukee ja sun tekstiin ja juttuihin on mielettömän helppo samaistuu! :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi